logo AutoPitt s.r.o.

+421 905 703 529

+421 918 478 212, 905 402 301

Štúrova 803/40

968 01 Nová Baňa

MILLERS OILS Classic 20W50, motorový minerálny olej 25 l 51197

  • Kód výrobca: 51197 , MI 79137 ,
  • Objednávacie kód: MLO 51197
  • Názov: MILLERS OILS Classic 20W50, motorový minerálny olej 25 l 51197
  • Krajiny pôvodu: CZ

Pôvodný názov tohto oleja - Classic 20w50

Špičkový minerálny motorový olej pre auto a moto veteránov. Vysoko kvalitné základové oleje na báze rozpúšťadlových rafinátov obsahujúce citlivo pridaná aditíva redukujúce opotrebenie a zamedzujúce oxidácii.


APLIKÁCIE:
Pre benzínové aj naftové motory povojnových vozidiel a motocyklov, až do začiatku 80. rokov. Vhodný aj pre iné historické stroje, ktoré boli vo svojej dobe prevádzkované s vícerozsahovými olejmi.

UŽÍVATEĽSKÉ VÝHODY:
& bull; Efektívne mazanie za všetkých prevádzkových teplôt.
& bull; Vylepšenie tlaku oleja.
& bull; Menšie ubúdanie oleja, ideálne aj pre motory s veľkým nájazdom kilometrov.
& bull; Špičková ochrana proti korózii a opotrebovaniu.
& bull; Tichší chod motora.
& bull; Classic Pistoneeze 20w50 je koncipovaný špeciálne pre požiadavky starších motorov s originálnymi tesniacimi prvkami.
& bull; Obsahuje vysoký podiel ZDDP aditív na báze zinku.
& bull; Vyvinuté, vyrobené a balené v Anglicku & ndash; originál firmy Millers Oils Ltd.

VÝKONOVÝ PROFIL:
& bull; API SJ, CF

CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota pri 15 & deg; C: 0.883
Kinematická viskozita pri 100 & deg; C: 18.5cSt
Kinematická viskozita pri & nbsp; 40 & deg; C: 156.8cSt
Viskozitný index: 133
Bod skvapalnenia: -15 & deg; C
Bod vzplanutia: & gt; 200 & deg; C

UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. Viskozitný index: 133
Bod skvapalnenia: -15 & deg; C
Bod vzplanutia: & gt; 200 & deg; C

UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. Viskozitný index: 133
Bod skvapalnenia: -15 & deg; C
Bod vzplanutia: & gt; 200 & deg; C

UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. -15 & deg; C
Bod vzplanutia: & gt; 200 & deg; C

UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. -15 & deg; C
Bod vzplanutia: & gt; 200 & deg; C

UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. strong> UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. strong> UPOZORNENIE:
* Pre upravené motory, nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. nasadenie v historickom motoršporte a dlhé jazdy v horúcom období odporúčame polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 alebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejov typu 20w50 je veľmi rozličná. Normy SAE sú iba približné a vždy nevyjadrujú presnú kvalitu daného oleja. Niektoré takzvané & bdquo; 20w50 & ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu. ldquo; oleje sú v studenom stave výrazne hustejší, čo vedie pri kritickej fáze zahrievania motora ku zvýšenému opotrebovaniu. V zahriatom stave sú nekvalitné oleja naopak redšie, čím kleasá tlak oleja a znižuje sa ochrana agregátu.

Použití: historické automobily
Použití: historické motocykly

Naši dodávatelia

Pri poskytování služieb nám pomáhajú cookies. Používáním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informacií